Welkom op de OnlineKeys Helpdesk
Om jullie zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn, en ook de werklast voor ons een beetje te beperken, werken we voor alle vragen, opmerkingen en klachten via een zogenaamd ticket systeem. Hierdoor kan iedereen van OnlineKeys bij alle vragen en opmerkingen, en inspringen waar nodig. Het voordeel is dat er altijd wel iemand online is en de wachttijd dus ook zo kort mogelijk wordt gehouden! Om een ticket in te sturen is alleen een geldig mail adres nodig. Deze wordt niet gekoppeld aan de webshop- we gebruiken hem enkel om contact op te nemen over het ticket.Zoek in de kennisdatabase
Featured Knowledge Base Articles
-
Veel Gestelde Vragen
- Wat is het verschil tussen een OEM en een retail versie?
Wanneer je software koopt zoals Windows 10, kan je vaak kiezen tussen een OEM en een retail versie. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen die ...
- Tot wanneer is mijn key geldig?
De geldigheidsduur van een game key hangt van het product af. Er zijn game keys die in principe altijd geldig zullen blijven, maar er zijn ook codes ...
- Ik heb mijn code niet ontvangen?
Kijk eerst in de spam map om zeker te weten dat jouw gamekey code niet in jouw spam map terecht is gekomen. Mocht je recht hebben op een code maar ...
- Wat is een digitale CD Key/ GameKey/ Licentiecode?
Een CDkey of activatie code bij ons is een scan of overname van de unieke serie/activatie code zoals die aanwezig is in de fysieke editie van het PC ...
- Waarom zijn jullie zo goedkoop?
Zonder ons hele geheim te verklappen, voornamelijk door enorm op kosten te besparen! We hebben bijvoorbeeld geen winkel (bespaard huur en electra), ...
- Wat is het verschil tussen een OEM en een retail versie?