Veel gestelde vragen

Fraude en controle van bestellingen

Niemand houdt ervan en daarom hebben wij verschillende maatregelen getroffen. Hierdoor kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt, als wij een handmatige controle moeten doen.

Om fraude te voorkomen worden bestelling in sommige gevallen handmatig gecontroleerd. We doen dit wanneer er een mogelijke reden is om aan te nemen dat er geen legitieme bestelling is gedaan.

Een paar voorbeelden wanneer we deze extra beveiligingscheck zullen uitvoeren:

  • Een creditcard betaling die niet 3D secure is
  • Een bestelling met een hoge bestelwaarde
  • Verschillen in adresgegevens en land van uitgifte van de credit card
  • Een ongeverifieerd email adres
Dit zijn enkele voorbeelden wanneer de extra beveiligingscheck uitgevoerd zal worden, buiten de verschillende checks die wij op de achtergrond geactiveerd hebben om bestellingen te kunnen afhandelen. Als een bestelling niet gevalideerd kan worden door ons, dan zullen wij de bestelling ook annuleren. Dit allemaal voor de veiligheid van onze klanten.

Wij bedanken jou alvast voor het begrip voor deze veiligheidsprocedure en de medewerking mochten wij jou om meer informatie vragen, zodat een bestelling gevalideerd kan worden.

Help onderwerpen:


bijgewerkt op 5 jaar geleden